Obchodní podmínky

Obchodní podmínky

DivokaKola.cz (dále jen „obchodní podmínky“).

Tyto obchodní podmínky upravují vztah mezi provozovatelem:

Jindčich Böhm

IČO: 87142171

Adresa: Horní Ředice 105, 53375 Horní Ředice

Kontakt: email – [email protected] (dále jen „provozovatel“)

poskytující služby v oblasti krátkodobého a dlouhodobého nájmu sportovních motorových vozidel včetně zážitkových jízd těmito vozidly s instruktorem

a  zákazníkem(dále také „klientem“)

Tyto obchodní podmínky jsou zákazníkovi dostupné na webových stránkách DivokaKola.cz. V případě zájmu zákazníka jsou mu předány ve vytištěné podobě spolu a se smlouvou o nájmu sportovního motorového vozidla (dále jen „smlouva o nájmu“).

Ustanovení obchodních podmínek jsou nedílnou součástí smlouvy o nájmu, uzavírané mezi

provozovatelem a zákazníkem, v níž je možné sjednat ustanovení odchylná od obchodních

podmínek, přičemž tato odchylná ustanovení mají přednost před ustanoveními těchto

obchodních podmínek.


1. Předmět a podmínky nájmu

1a.       Předmětem nájmu bude pronájem sportovního motorového vozidla klientovi dle specifikace uvedené ve smlouvě o nájmu, dále jen „vozidlo“, obdobně „předmět nájmu“.

1b.       Součástí předmětu nájmu je také:


a) pojištění odpovědnosti vozidla z provozu na pozemních komunikacích („zelená

karta“)

b) havarijní pojištění se spoluúčastí nájemce ve výši 10 000,- Kč v případě škody do

100 000kč a se spoluúčastí 10% v případě škody nad 100 000 kč, přičemž toto

pojištění platí pouze pro zákazníka, který nebyl v době způsobené škody pod vlivem alkoholu či návykových látek, a byl způsobilý řídit vozidlo na pozemních komunikacích, dle příslušných platných zákonů České republiky.

Havarijní pojištění se nevztahuje na poškození pneumatik, mechanická poškození způsobená nesprávným užíváním vozu, silné znečištění exteriéru nebo interiéru zejména nápoji, jídlem, cigaretami apod.

Poplatky za tyto škody jsou uvedeny v ceníku poškození, který je součástí každé

smlouvy o nájmu, který zákazník obdrží k podpisu před převzetím vybraného vozu do nájmu. Ceník poškození mimo pojištění naleznete i v příloze 2 na konci obchodních podmínek.

c) dálniční známka platná v České republice

d) pohonné hmoty a provozní kapaliny

e) limitovaný počet ujetých km dle vybraných typů pronájmů

f) nadlimitní nájezd km je zpoplatněn dle platného ceníku.

g) standardní mytí vozu.

1c.       Součástí předmětu pronájmu není:

a) opotřebení pneumatik ve výši nad 0,10 mm na každých ujetých 100 km zákazníkem nebo viditelné poškození (natrhané bočnice pneumatiky, zapečený vzorek pneumatik)

b) defekty pneumatik

c) použití dojezdové sady

d) náhradní vozidlo v případě nehody či poruchy a jakékoli další poškození bez ohledu

na druh, vznik, způsob nebo charakter.

1d.       Provozovatel je povinen přistavit vybrané vozidlo zákazníkovi s plnou nádrží   fffffffffpohonných hmot. Zákazník je povinen vrátit vozidlo provozovateli opět s plnou nádrží fffffffffpohonných hmot, nejedná-li se o zážitkovou jízdu.


1e.       Přistavení vozidla v Pardubicích je zdarma. 

1f.       Převzetí vozidla provozovatelem od zákazníka probíhá zpravidla v místě přistavení

vozidla, není-li stanoveno ve smlouvě o nájmu jinak. Dle přání zákazníka, lze místo

převzetí upravit, na základě zanesení údajů do smlouvy o nájmu. V tomto

případě je účtován poplatek dle vzdálenosti od místa přistavení. Základní sazba činí

15 Kč/km. Pokud předmět nájmu nemá v době předání provozovateli plnou

nádrž pohonných hmot, budou tyto doplněny plně na náklady klienta.

1g.       Při vracení vozidla lze akceptovat pouze standardní znečištění běžným používáním, tím se rozumí jízda v dešti, prach, nečistoty z obuvi na kobercích. V případě, že bude

vozidlo při předání nadměrně znečištěno (silně znečištěný exteriér nebo interiér,

zejména blátem, nápoji, jídlem, cigaretami apod.) je si provozovatel oprávněn

naúčtovat poplatek za čištění vozidla až do výše 10 000 Kč. Který je splatný okamžitě

při předání vozu.

1h.       V případě zjištění poruchy, závady, znečištění nebo poškození na vozidle při převzetí

mimo anebo na místě, kde bylo vozidlo přenecháno zákazníkovi k užití, souhlasí

zákazník s ohodnocením vady, poškození apod. provozovatelem,  a zavazuje se tuto částku uhradit. V případě odmítnutí úhrady škody

zákazníkem, provozovatel zadrží vratnou kauci a sepíše jednostranně protokol o jejím započtení, jeho uzavření a doklad o vypořádání dluhu zákazníka mu písemně oznámí na kontakt, který mu zákazník zanechal. Vady, na které se nevztahuje havarijní pojištění jako je znečištění vozu či poškození pneumatik, budou oceněny dle ceníku poškození, který je součástí nájemní smlouvy.

2. Změna termínu, storno a rezervace

2a.       Zákazník si může telefonicky rezervovat druh vozidla, termín a dobu pronájmu u

Provozovatele prostřednictvím telefonního čísla + 420 725 509 361 nebo na e-mailové

adrese [email protected]. Platbu klient provede prostřednictvím e-shopu

internetových stránek www.DivokaKola.cz

2b.       Rezervace se stane platnou na základě platby nájemného uskutečněné v plné výši ze

strany zákazníka. Provozovatel je povinen klientovi potvrdit rezervaci vybraného vozidla a termín jeho pronájmu.

2c.       Zákazník je oprávněn vybrat si vozidlo z nabídky provozovatele uveřejněné na

webových stránkách wwwDivokaKola.cz.

2d.       Provozovatel si vyhrazuje právo na zrušení či změnu termínu objednávky zákazníka,

z nepředvídatelných důvodů, tímto se rozumí zejména nepřízeň počasí, vážná porucha

rezervovaného vozidla, či jiná výjimečná situace jež by tvořila neschopnost realizace

sjednaného nájmu. Storno termínu ze strany provozovatele probíhá pouze z těchto

vážných důvodů, jejichž vznik nemůže ovlivnit. Zákazník má v takovém případě nárok na vrácení plné výše nájmu, pokud již byla uhrazena, a to pouze v případě že se s provozovatelem nedomluví na náhradním termínu nebo jiném řešení. Provozovatel je povinen tuto skutečnost oznámit zákazníkovi nejpozději 1 hodinu před rezervovaným termínem.

2e.       Právo stanovené v bodě 2d. je platné po celou dobu pronájmu. Provozovatel může

Se zákazníkem sjednat náhradní termín pronájmu vozidla, popřípadě pronájem náhradního srovnatelného vozidla.

2f.       Změna termínu již vytvořené rezervace na zážitkovou jízdu s instruktorem viz dále „krátkodobý nájen“ a dlouhodobý nájem je možná, pouze po odsouhlasení provozovatele, nejpozději však 48 hodin před smluveným termínem, a to pouze ve všední dny.

2g.       Storno nebo změna již vytvořené rezervace méně než 48 hodin před daným termínem či o víkendu a ve svátek není možná.

2h.       Změna termínu ze strany zákazníka je možná pouze do 48 hodin předem. V případě

nedodržení lhůty, rezervovaný termín propadá bez nároku na vrácení platby.


3. Doba pronájmu

3a.       Doba pronájmu je buď krátkodobá (dále jen „krátkodobý nájem“) nebo dlouhodobá

(dále jen „dlouhodobý nájem“).

3b.       Krátkodobý nájem spočívá v zážitkové jízdě ve vybraném sportovním motorovém vozidle s instruktorem v předem sjednané délce.

3c.       Dlouhodobý nájem spočívá v pronájmu vybraného vozidla v předem sjednané délce

12 – 72 hodin.

3d.       Do doby pronájmu není započítán čas na přistavení nebo odvoz vozidla, včetně jeho

předání. V případě překročení doby pronájmu bez předchozího souhlasu

provozovatele, bude účtován pronájem za další časové období dle platného ceníku.

3e.       Sjednaná doba pronájmu bude vždy konkrétně zaznamenána ve smlouvě o nájmu.

4.Platební podmínky a nájemné


4a.       Zákazník je povinen uhradit za poskytnutou službu nájemné. Nájemné se hradí již v

rámci rezervace (viz čl. 2. těchto obchodních podmínek), a to prostřednictvím

online platby nebo bankovním převodem na stránkách www.DivokaKola.cz ve prospěch účtu provozovatele.

4b.       Provozovatel je oprávněn měnit výši nájemného, zejména s ohledem na obchodní trh a

služby. Neplatí pro již zakoupené produkty zákazníkem.  Změnit např. neplatí pro rezervace vozidel potvrzené provozovatelem před dnem změny ceníku.

4c.       Platba je možná provést platební kartou online nebo převodem na účet.

4d.       Veškeré platby je možno provádět pouze v českých korunách. Případné bankovní

poplatky jsou v režii klienta.


5. Kauce

5a.       Klient se zavazuje poskytnout provozovateli kauci v předem sjednané výši. Což slouží

jako finanční garance při pronájmu vozidel bez instruktora. Nájemce platí kauci vždy

před zahájením pronájmu, a to v hotovosti nebo převodem na účet provozovatele.

Kauce slouží k zajištění závazků zákazníka plynoucího z předmětu smlouvy o dlouhodobém nájmu.

5b.       Obvyklá výše kauce při dlouhodobém pronájmu činí 10.000,- Kč.

5c.       Provozovatel si vyhrazuje právo ve výjimečných případech požadovat složení vyšší

kauce než je standardní výše kauce. Zejména při dlouhodobějším pronájmu na více dnů.

5d.       Provozovatel je povinen vrátit zákazníkovi kauci zpět vždy ve formě v jaké byla

složena (hotovost či bankovní převod), pokud se obě smluvní strany nedohodnou

jinak, tento skutek je třeba mít doložen písemně ve smlouvě o nájmu.

5e.       Vrácení kauce proběhne pouze v případě, že nedošlo k porušení smlouvy či ujednání a

provozovatel nemá vůči zákazníkovi žádné pohledávky. V opačném případě je

provozovatel oprávněn kauci ponížit nebo jednostranně zadržet do doby, než se prokáže konkrétní výše způsobené škody. Výši dané škody určuje faktura za opravu vozu ze servisu nebo

ze strany pojišťovny provozovatele ukončená a vyčíslená škodná událost, nebo

pověřená osoba provozovatelem.

5f.       Kauce může být v celé své výši použita provozovatelem na náklady vzniklé porušením

smlouvy o nájmu zákazníkem (např. doplatek ceny při opožděném vrácení, smluvní

pokuta, pokuta za porušení pravidel silničního provozu) a dále na náhradu škody

způsobené klientem, například nadměrné opotřebení pneumatik, nadměrné

znečištění či jiné poškození na vozidle.

5g.       Zadržení nebo použití kauce provozovatelem na úhradu škod apod.  nezbavuje zákazníka povinnosti plnění vyplývajícího z nájemní smlouvy.


6. Dárkový poukaz


6a.       Dárkový poukaz je listina vystavená provozovatelem, která opravňuje zákazníka

vlastnícího dárkový poukaz k využití služeb, které již byly v plném rozsahu uhrazeny

prostřednictvím webu www.DivokaKola.cz nebo prostřednictvím slevových nebo

akčních portálů (dále jen „dárkový poukaz“).


6b.       Platnost dárkového poukazu je vždy uvedena u příslušné varianty dlouhodobého nebo

krátkodobého pronájmu či zážitkové jízdy a je platná ode dne vystavení poukazu a

přijetí platby. K čerpání služeb na základě poukazu je nutné jeho předložení v

nepoškozené a čitelné podobě a splnění podmínek provozovatele vztahující se k

předmětu nájmu, souhlas s obchodními podmínkami a ochranou osobních údajů.


6c.       Držitel dárkového poukazu je povinen s předstihem, nejméně 10 pracovních dní

před plánovaným pronájmem, závazně objednat služby provozovatele, tedy

informovat o čerpání dárkového poukazu a domluvit se na volný termín včetně

náhradního s ohledem na provozní možnosti provozovatele.


6d.       V případě nepředvídatelných okolností, jejichž vznik provozovatel nemohl ovlivnit,

a je-li čerpání služeb z dárkového poukazu nemožné, zejména v důsledku nehody  vozidla, si provozovatel vyhrazuje právo poskytnout náhradní termín dle výběru vlastníka poukazu a možností provozovatele a to ve stejné hodnotě, za kterou byl dárkový poukaz pořízen.


6e.       Na dárkové poukazy zakoupené přes e-shop se vztahuje 14ti denní zákonná lhůta na

vrácení peněz. Výměna zakoupeného dárkového poukazu zpětně za hotovost není možná.


7. Další řidič


7a.       Nájemní smlouva se obvykle sjednává s jedním zákazníkem (nájemcem), kterému

je přenechán předmět nájmu.


7b.       Každý další řidič je povinen splňovat podmínky pronájmu stanovené provozovatelem

a souhlasit s obsahem obchodních podmínek a ochrany osobních údajů.

Za škody a vozidlo odpovídá nájemce po celou dobu nájmu i v případě, že vůz

přenechal jinému řidiči.


8. Práva a povinnosti zákazníka/klienta

8a.       Předmět dlouhodobého nájmu lze přenechat výhradně zákazníkovi, který v den předání předmětu nájmu

dovršil požadovaný věk uvedený konkrétně u předmětu nájmu.

8b.       Zákazník se zavazuje dodržovat všechny příslušné platné právní předpisy České republiky, zejména pravidla silničního provozu a počínat si tak, aby nedošlo ke škodě na majetku předmětu nájmu  či zdraví svém ani dalším účastníkům silničního provozu.

8c.       Zákazník je povinen účastnit se krátkého školení řízení vozidla provozovatelem za účelem seznámení se se základy řízení toho konkrétního vozidla, které je předmětem nájmu.


8d.       Zákazník je povinen mít u sebe po celou dobu nájmu nejméně 2 platné doklady, a to

platný doklad totožnosti (občanský průkaz nebo cestovní pas) a řidičský průkaz

příslušné skupiny platné v České republice. V ojedinělých případech může být

požadováno předložení dalších dokladů za účelem ověření totožnosti zákazníka.


8e.       Osobní doklady stanovené v čl. 8d. je povinen zákazník kdykoliv na základě žádosti

předložit provozovateli ke kontrole.


8f.        Zákazník se zavazuje zaplatit pokuty za přestupky prokazatelně spáchané v době

nájmu, a to do 7 dnů od doručení výzvy provozovatelem (kontakt zanechaný zákazníkem) Zákazník je povinen předat vozidlo ve stavu, v jakém jej převzal.


8g.       Zákazník není oprávněn přenechat užívání vozidla třetí osobou za úplatu bez

předchozího písemného souhlasu provozovatele. Za každé jednotlivé porušení tohoto

ustanovení je zákazník povinen uhradit provozovateli smluvní pokutu ve výši

100.000,-Kč.


8h.       Zákazník je oprávněn užívat vozidlo v souladu s nájemní smlouvou pouze na území

České republiky. Cesta do zahraničí je povolena pouze s předchozím souhlasem

provozovatele. Za každé jednotlivé porušení tohoto ustanovení je zákazník povinen

uhradit provozovateli smluvní pokutu ve výši 100.000,-Kč.


8i.        Zákazník není oprávněn užívat vozidlo na zákonných plochách, na kterých neplatí ust.

zákona o provozu na pozemních komunikacích (např. letiště, automobilové okruhy,

zákazy vjezdu apod.) nebo je vozidlo používáno v rozporu s ujednáním nebo

stanovenými podmínkami (vypnutí bezpečnostních systémů). Za každé jednotlivé

porušení tohoto ustanovení je zákazník povinen uhradit provozovateli smluvní

pokutu ve výši 100.000,-Kč.


9. Práva a povinnosti provozovatele

9a.       Provozovatel je povinen pojistit vozidlo pro případ poškození nebo zničení v důsledku

havárie, poškození nebo zničení v důsledku živelné události.


9b.       Provozovatel je povinen zajistit v plném rozsahu servis vozidla. Servisem se pro účel

nájemní smlouvy rozumí provádění pravidelných garančních a pogarančních prohlídek

dle servisního plánu a preventivní prohlídky vozidla.


9c.       Provozovatel si vyhrazuje právo odmítnout předání vozidla zákazníkovi, a to i bez

udání důvodů. V takovém případě bude částka za pronájem vrácena, po odečtení

veškerých nákladů spojených s přípravou realizace pronájmu, rezervací a přistavením

vozidla, na bankovní účet zákazníka.


10. Odpovědnost za škodu


10a.     Zákazník je povinen provozovateli nahlásit každou škodní událost, včetně těch

při nichž nedojde ke škodě na vozidle, poškození nebo jeho zničení, ale i odcizení

vozidla nebo jeho části. Zákazník spolu s provozovatelem potom škodní událost ohlásí

také Policii ČR. Zákazník tak zajistí soupis všech účastníků, svědků, vozidel a jiných

dotčených předmětů. Zákazník je povinen zajistit zejména řádné sepsání protokolu o

nehodě a dalších potřebných dokumentů k uplatnění náhrady škody u pojišťovny

Provozovatele. Zákazník je povinen spolupracovat s Policii ČR nebo s policii jiného

státu ve kterém se událost stala, zejména na provedení dechové zkoušky na alkohol

nebo jiných testů na omamné látky. Zákazník je povinen veškeré tyto dokumenty,

případně jejich kopie, vydat bez zbytečného odkladu provozovateli. Pokud tak neučiní

do 3 dnů ode dne odeslání písemné výzvy ze strany Provozovatele, zavazuje se

zákazník uhradit vzniklou škodu v plné výši.


10b.     O těchto povinnostech stanovených v čl. 10a. je zákazník ze strany provozovatele

předem výslovně poučen. Při nesplnění této povinnosti bude případný postih

pojišťovny uplatněn proti zákazníkovi.

10c.     Náhrada škody je vymáhaná po všech klientech nájemní smlouvy bez ohledu na to,

zda byli povinni složit kauci před začátkem pronájmu. Není-li škoda na vozidle

ohlášena příslušné pojišťovně jako škodná událost, hradí se škoda z vratné kauce a

případného doplatku na základě skutečné ceny opravy škody, cenu stanovuje faktura

za opravu vozu ze servisu, kde byl vůz opraven, nebo pověřený zástupce

provozovatele. Poškození mechanické, znečištění, poškození pneumatik na které se

nevztahuje havarijní pojištění, je cena stanovena ceníkem, který je součástí nájemní

smlouvy a nárok provozovatele na uplatnění těchto náhrad škod, určuje pověřená

osoba provozovatelem a částky jsou splatné ihned při předání vozu zákazníkem z

nájmu.


10d.     Zákazník je povinen spolupracovat při činnostech spojené s likvidací škody, které

vznikly na vozidle nebo v souvislosti s jeho provozem v období pronájmu. Tím se

rozumí předložení svých dokladů, spolupráce s dodáním veškeré dokumentace

pojišťovně.


10e.     Zákazník je povinen při dopravní nehodě způsobené jeho vinou, při nezajištění

pachatele nehody, nebo při jakémkoliv poškození nebo odcizení vozidla a jeho

příslušenství, či v případech, kdy nelze uplatnit náhradu škody z jiného pojištění,

zaplatit spoluúčast uvedenou v předmětu pronájmu.


10f.      V případě, že dojde k poškození nebo zničení vozidla vlivem alkoholu nebo jiné

omamné a psychotropní látky či léků je zákazník povinen uhradit provozovateli škody

ve výši pořizovací ceny vozidla, a to ke dni nákupu vozidla a dále náhradu ušlého

zisku spočívající v úhradě sazby denního nájemného do doby, než bude celá škoda

uzavřena odpovědnými orgány, institucemi a provozovatelem. Za den uzavření škody

se považuje den, který provozovatel písemně oznámí zákazníkovi.


10g.     Při neoprávněném užívání cizí věci, při získání předmětu nájmu od provozovatele

podvodným jednáním či za využití smyšlených či nepravdivých údajů nebo lži, v

případě odcizení vozidla společně s doklady vozidla a nenahlášení odcizení

příslušným orgánům Policie České republiky, poskytnutí vozidla třetí osobě za úplatu

bez předchozího písemného souhlasu provozovatele, je zákazník povinen

provozovateli uhradit na základě písemné výzvy provozovateli do 3 dnů smluvní

pokutu ve výši 100 000,- Kč za každý případ a zároveň je povinen uhradit škodu ve

výši pořizovací ceny vozidla a dále náhradu ušlého zisku spočívajícího v úhradě sazby

denního nájemného do doby, než bude celá škoda uzavřena odpovědnými orgány,

institucemi a provozovatelem. Za den uzavření škody se považuje den, který

provozovatel písemně oznámí zákazníkovi.


10h.     Zákazník výslovně souhlasí, že nájemné, škody, smluvní pokuty, správní pokuty a

všechny další oprávněné pohledávky za zákazníkem mohou být provozovatelem

uhrazeny z kauce, a to včetně případného doplatku, pokud kauce požadovanou částku nepokryje.


10i.      Zákazník je povinen uhradit provozovateli případné veškeré oprávněné nároky a

srážky pojišťovacího ústavu, u kterého je vozidlo pojištěno a to dle příslušných

pojistných podmínek vozidla. Platí pouze při užívání vozidla nebo přenechání vozidla

osobě pod vlivem alkoholu a návykových látek, bez platného řidičského oprávnění

nebo při užívání vozidla mimo prostory, na které se vztahují pravidla provozu na

pozemních komunikací (letiště, zavodní okruhy apod.)  


10j.      Zákazník bere na vědomí a bez námitek souhlasí, že pro případ neplacení nájemného,

při nevrácení vozidla ve sjednaném termínu, nebo při porušení smluvních podmínek,

je provozovatel oprávněn pronajaté vozidlo okamžitě odebrat či použít pro vyhledání

a odebrání vozidla agentury oprávněné k těmto činnostem s tím, že náklady budou

uhrazeny v plné výši klientem. Zákazník dále bere na vědomí, že nevrácení vozidla

bude celá záležitost předána orgánům činným v trestním řízení. Smluvní pouta v

takových případech činí za každý den prodlení 100 000,- Kč


10k.     Zákazník podpisem smlouvy bere na vědomí, že veškeré zjevné vady, stížnosti a

připomínky týkající se pronajatého vozidla musí být zákazníkem uplatněny nejpozději

při převzetí vozidla a musí být zaznamenány v nájemní smlouvě, případně předávacím

protokolu.


11. Pojištění vozidla, havárie, asistence


11a.     Provozovatel prohlašuje, že každé vozidlo, které je předmětem nájmu, má uzavřené

pojištění odpovědnosti vozidla dle zákona o pozemních komunikacích. Havarijní

pojištění se spoluúčastí nájemce ve výši 10 000,- Kč v případě škody do 100 000 Kč a

se spoluúčastí 10% v případě škody nad 100 000 Kč, (toto pojištění platí pouze pro

zákazníka, který nebyl v době způsobené škody pod vlivem návykových látek a byl

způsobilý řídit vozidlo na pozemních komunikacích, dle platných zákonů České

republiky) Potvrzení o uzavřeném zákonném pojištění odpovědnosti bude předáno

zákazníkovi spolu s ostatními dokumenty při předáním vozidla prvního dne nájmu.


11b.     V případě závady, kterou se rozumí jakákoliv indikace závady bez ohledu na její

závažnost a povahu je zákazník povinen vozidlo zastavit a kontaktovat ihned

provozovatele.


11c.     V případě havárie nezaviněné zákazníkem je služba asistence poskytnuta zdarma.


11d.     V případě havárie nebo poškození vozu, nevzniká zákazníkovi nárok na zajištění

náhradního vozidla ani na vrácení částečného plnění z nevyčerpané délky pronájmu či

kauce.


12. Ukončení smlouvy


12a.     Provozovatel má kdykoliv právo ukončit smlouvu či ujednání v případě porušení

smlouvy o nájmu či dalších ujednání zákazníkem, bez nároku zákazníka na vrácení

povinné části nájemného za nevyčerpaný předmět nájmu.


12b.     Provozovatel je oprávněn odstoupit od smlouvy v případě, že nebude ani po dodatečné

výzvě uhrazeno nájemné do 3 dnů ode dne výzvy zákazníkovi.


13. Závěrečná ustanovení


13a.     Prohlášení o ochraně osobních údajů je nedílnou součástí těchto obchodních podmínek

a nájemní smlouvy a je také k dispozici na webových stránkách provozovatele  www.DivokaKola.cz.

13b.     Zákazník se podpisem smlouvy o krátkodobém či dlouhodobém nájmu zavazuje dodržovat ustanovení těchto

obchodních podmínek a zavazuje se uhradit veškeré škody a nárok provozovatele

vzniklé jejich nedodržením (bez ohledu na zavinění zákazníka).

13c.     Dodatečné změny vyžadují vždy písemný souhlas provozovatele. Zákazník souhlasí s

uložením jeho osobních údajů do databáze nájemců sportovních motorových vozidel vedenou provozovatelem.

13d.     Dostane-li se zákazník do prodlení s úhradou jakéhokoliv závazku dle smlouvy o

nájmu a těchto obchodních podmínek, je povinen uhradit provozovateli smluvní

pokutu ve výši 0,5 % z dlužné částky za každý den z prodlení.


13e.     Je-li některé ustanovení těchto obchodních podmínek neplatné nebo neúčinné,

nastoupí místo něho nové, jehož smysl se neplatnému ustanovení co nejvíce

přibližuje, tímto se považuje za platné ustanovení nové. Neplatností anebo neúčinností

jednoho ustanovení není dotčena platnost ostatních ustanovení.

13f.     Klient přebírá tímto na sebe nebezpečí změny okolností dle §1765 odst.2 občanského

zákoníku.


Tyto Obchodní podmínky jsou platné a účinné od 1.8. 2024


V Pardubicích dne 1.8. 2024

Individuální nabídka